inloggen zoeken menu

Payroll bouw

Is uw onderneming actief in de bouw en heeft u genoeg van uw personeelsadministratie? AB Direct neemt u graag alle zorg uit handen. Met payroll via AB Direct kunt u de volledige salarisadministratie met de daarbij komende verantwoordelijkheden aan ons overdragen. Voor zowel bestaande als nieuwe medewerkers kunnen wij alle werkzaamheden van u overnemen. Op papier komt uw personeel in dienst van AB Direct: Wij verzorgen de contracten, het verzuimbeleid, de pensioenen en natuurlijk de uitbetaling.

Hoe werkt payroll in de bouw?

Nadat de overeenkomst tussen u en AB Direct is gesloten ontvangt u van ons een inlogcode. Via onze portal kunt u eenvoudig nieuwe medewerkers aanmelden. Wij verwerken deze gegevens vervolgens in een arbeidscontract voor de nieuwe medewerker. Zodra alle gegevens zijn verwerkt, ontvangt u het nieuwe contract van ons. Vanaf het moment dat uw nieuwe medewerker in de bouw aan de slag gaat, zal de volledige personeelsadministratie door ons worden verzorgd: Van salaris tot pensioen.

Voordelen van payroll in de bouw

Payroll is een eenvoudige en efficiënte wijze om uw personeelsadministratie te organiseren. Enkele voordelen van payroll in de bouw op een rij:

Voordelen van Payroll in de bouw van AB Vakwerk

  • Eén contactpersoon
  • Wij kennen de bouwbranche door en door
  • Als totaalaanbieder helpen wij u aan een optimale invulling van uw behoefte naar flexibel personeel

Ook als u nieuw personeel zoekt binnen de bouwbranche of vragen hebt over personeelsbeleid kunt u bij ons terecht.

Benieuwd wat payroll voor uw bouwbedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op of laat ons u terugbellen op een moment dat het u uitkomt.

Bel me terug